Obchodní podmínky
- Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné a obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi cestovní agenturou Hustákovy cesty (dále jen „agentura“) a zákazníky (dále jen „zákazník“) při poskytování cestovních služeb. Služby provozuje společnost HUSTÁK CZ s.r.o., IČ: 242 301 54, DIČ: CZ242 301 54, sídlo: Kaprova 42/14, 110 00 PRAHA
- Rezervace a uzavření smlouvy
- Rezervaci lze provést osobně, telefonicky nebo prostřednictvím webových stránek agentury.
- Uzavření smlouvy nastává potvrzením rezervace agenturou, které bude zasláno zákazníkovi na uvedenou e-mailovou adresu.
- Zákazník je povinen ověřit správnost všech údajů v potvrzení.
- Platby
- Zákazník je povinen uhradit celkovou cenu zájezdu do 7 dní od potvrzení rezervace.
- Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
- Stornovací podmínky
- Zákazník má právo zrušit rezervaci písemně. Storno poplatky se řídí těmito podmínkami:
- 30 a více dní před odjezdem: 10 % z celkové ceny
- 29–15 dní před odjezdem: 50 % z celkové ceny
- 14 dní a méně před odjezdem:100 % z celkové ceny
- Agentura si vyhrazuje právo na změnu podmínek z důvodu mimořádných okolností.
- Změny a zrušení zájezdu
- Agentura si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu nebo ceny zájezdu v případě mimořádných okolností.
- V případě zrušení zájezdu ze strany agentury bude zákazníkovi vrácena celá uhrazená částka.
- Povinnosti zákazníka
- Zákazník je povinen mít platný cestovní doklad a veškeré potřebné dokumenty.
- Zákazník je odpovědný za dodržování všech místních zákonů a předpisů.
- Odpovědnost agentury
- Agentura odpovídá za řádné poskytování služeb dle smlouvy a za škody způsobené jejími zaměstnanci.
- Agentura nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození majetku zákazníka během zájezdu.
- Ochrana osobních údajů
- Agentura se zavazuje chránit osobní údaje zákazníků v souladu s platnými předpisy.
- Osobní údaje budou zpracovávány pouze pro účely realizace služeb a marketingu agentury.
- Závěrečná ustanovení
- Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 16. 10. a mohou být měněny pouze písemnou formou.
- Případné spory budou řešeny podle českého práva.
10. Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Kontaktní informace
- Hustákovy cesty
- Adresa: Znojemská 80, 586 01 Jihlava
- E-mail: info@hustakovycesty.cz
- Telefon: 603 376 908